Online vieren en vloggen

ISI Media een bureau dat zich vooral richt op kerk en communicatie heeft verschillende online uitgaven die kerken in deze tijd kunnen helpen het contact te onderhouden met hun gemeente- en parochieleden.

Een van die uitgaven is ‘Professioneel online vieren en vloggen’. In maar liefst 90 pagina’s leer je de camera beter bedienen met meerdere cameratechnieken. En je leert beter voor de camera het werk als voorganger of vlogger te doen. Je krijgt uitleg, tips en interactieve voorbeelden met video’s die in het e-book zijn opgenomen.

De trilogie over online kerkdiensten is met dit e-book compleet! Na de succesvolle e-books ‘Alles over online kerkdiensten’ en ‘Ervaringen met online kerkdiensten’ lees je in dit nieuwste e-book van Eric van den Berg/ISI Media alles over het werk voor en achter de camera. Naast het werk voor en achter de camera wordt tevens aandacht besteed aan montagewerk en het toevoegen van interactie aan online kerkdienst, online catechesebijeenkomst of vlog.

Dit e-book is voor iedereen die geïnteresseerd is in het verzorgen van online/streaming kerkdiensten en het maken van vlogs. Je doet nieuwe kennis op en krijgt inspiratie. Geschreven voor alle werk- en denkniveaus.

Kosten € 5,00. Bestellen