Inspiratiefestival Terschelling

Ben je op zoek naar inspiratie, naar verrassende en vernieuwende initiatieven op het gebied van zingeving en geloof in een prachtige natuurlijke omgeving? Noteer dan alvast 20 tm 22 oktober 2023 in je agenda. Dan vindt namelijk op Terschelling het volgende inspiratiefestival plaats.

Het inspiratie-festival Terschelling is een oecumenisch initiatief. Het wordt georganiseerd door de Raad van Kerken in Nederland in samenwerking met de Protestantse Theologische Universiteit (PThU), Protestantse Kerk in Nederland (PKN) en de eilander-kerken.

Veel vrijwilligers werken het hele jaar keihard voor hun kerk. Het inspiratiefestival is voor hen een moment om even op te laden. Tijdens het festival bieden de kerken op het eiland gastvrijheid. Deelnemers worden onthaald op een programma vol inspirerende verrassingen. Wandelend en fietsend trekken zij door bos, duin en strand van locatie naar locatie, van historisch kerkje naar een duinpan. Er zijn onderweg onder andere voorstellingen, meditatieve tochten, stilte- en gebedsmomenten, getijdenvieringen, debatten, workshops, films, muziek en zang, vertellingen, theater, creatieve verbeelding, meet & greet en nog vele andere expressieve uitingen.

www.inspiratiefestival-terschelling.nl