Interkerkelijke Jongerenraad

Wil jij jongeren en jongvolwassenen over kerkgrenzen heen verbinden? Wil je samen met andere jongvolwassenen invloed uitoefenen op het beleid van de kerk(en) en rond belangrijke maatschappelijke thema’s een stem zijn voor jongeren?

In de zomer van 2020 zag de Interkerkelijke Jongerenraad YOUnified het levenslicht. Het kernteam dat kan nog versterking gebruiken om na te denken over het programma en de opzet van de raad. We zoeken daarom naar jongeren die:

• nieuwsgierig zijn naar de breedte van de kerk en respectvol naar de verschillende tradities
  • gemiddeld twee uur per week de tijd hebben om te besteden aan opbouw van het netwerk
  • bij voorkeur actief zijn op sociale media

Voor meer informatie over YOUnified kun je contact opnemen met Renate Japenga, r.japenga@raadvankerken.nl

Meer informatie vind je in deze flyer.