Tweede pinksterdag

Het belooft een mooie jubileumviering te worden, maandag 21 mei. Er is voor de bezoekers een uitgewerkte orde van dienst in de Joriskerk. Voor de duidelijkheid geven we hier het programma en nog wat details over bereikbaarheid.

Het programma:
14.30 uur: Aankomst met koffie en thee
14.50 uur: Muziek, bezoekers nemen plaats in de kerk
15.00 uur: Viering
mgr. Herman Woorts
ds. Iris Speckmann
Kavóca, olv Luthine Postuma
16.30 uur: Receptie
fototentoonstelling
expositie ‘De Joodse Weg’
extra uitzending EO-film
18.00 uur: Einde

In het centrum van Amersfoort zijn diverse parkeergarages, onder meer Q-Park St. Jorisplein (voor 1 euro per 20 minuten en een maximaal dagtarief van 15 euro). Bij een PR-gelegenheid is het maximale dagtarief voor treinreizigers 6 euro. Wie met de trein komt, kan in een kwartier van het station naar de Joriskerk lopen.

Voor de uitgebreide folder, klik hier.

Foto: Internet, informele ontmoeting in Joriskerk, maandag zal de koffie vooraf en de receptie aan het einde eveneens in de ‘vrije ruimte’ van de kerk zijn, terwijl het programma vanuit de banken rond het liturgisch centrum een plek krijgt.