Gouda viert zingend lustrum

Niet alleen de Raad van Kerken in Nederland bestaat 50 jaar, ook de Raad van Kerken in Gouda viert dezer dagen het tiende lustrum. De Raad van Kerken Gouda geeft kleur aan het jubileum met een workshop waarin Taizéliederen worden gezongen. De gratis workshop vindt plaats op zaterdag 26 mei 2018 van 15.00-16.30 uur.

Het vierstemmig zingen zal worden begeleid door initiator en dirigent Leo Rijkaart. De gekozen liederen worden ook gezongen tijdens de oecumenische viering op zondag 27 mei om 15.00 uur in de Sint-Janskerk (inzingen om 14.00 uur). Deelname alleen na verplichte aanmelding via rvkgouda50jaar@kpnmail.nl. onder vermelding van het onderwerp ‘workshop’, naam, e-mailadres, telefoonnummer en zangstem.

Foto: Viering in Franse Taizé (archieffoto internet)