Veel hits bloemschikken

Sinds de lancering in het najaar 2012 van de vernieuwde site symbolischschikken.nl, meldde op 30 december de 10.000ste bezoeker zich. Een enorm compliment voor de prachtige website waaraan  drie vrouwen, Charlotte Kwak, Evelien Ariens en Anneke de Boer, meer dan 1200 vrijwilligersuren in 2012 besteedde!

Zij werden daarin geassisteerd door de  webmasters Gerrit Jan Brendeke en Joost Kahmann. De website is een vernieuwing van de website liturgischbloemschikken waarvoor Tini Brugge samen met Anita Westshuis en Hanneke Maasssen de basis legden. Het is één van de groene websites van de Raad van Kerken die tot doel hebben inspiratie en praktijkvoorbeelden te geven om te komen tot een zorgvuldige en duurzame omgang  van de schepping.

Nieuwsgierig naar deze fraaie, database-achtige site? Klik op www.symbolischschikken.nl bij Epifanie/ Winter voor  suggesties in de maand januari., ook op tafel bij u thuis.

Tini Brugge  Groene websites vande Raad van Kerken