Bureau even dicht

Het Gemeentemuseum Den Haag laat een landkaart van Nederland zien opgebouwd met fietszadels. Victor Sonna maakte het en gaf het de titel ´I love my land´. Of het toeval is of niet, maar ongeveer op de plaats waar het kantoor van de Raad van Kerken staat is een opening in het werk aangebracht.

Wij van het bureau vinden het wel een aardig plaatje om te visualiseren dat wij er enkele weken niet zijn. Het bureau is gesloten tot en met vrijdag 17 augustus. Als u spoedeisende zaken hebt, kunt u de algemeen secretaris op zijn mobiele nummer bellen, als u in het bezit bent van zijn nummer. U kunt ook proberen het contact te leggen met een mailtje naar kvanderkamp@raadvankerken.nl.

Mocht u tijdens uw vakantie op de één of andere manier leuke oecumenische ervaringen opdoen in den vreemde of een boek lezen met een oecumenische invalshoek die voor u als eyeopener overkwam: laat het ons weten, schrijf een stukje en we kunnen het wellicht op de website plaatsen. Maak het stukje ongeveer 450 woorden lang, doe er een digitale foto bij en vermeld in het verzendveld ‘voor de zomerserie’. Verzenden aan bovengenoemd adres.

We zijn van plan de website in de zomer enkele keren van nieuwe informatie te voorzien, zodat het voor thuisblijvers – maar trouwens ook voor de vakantiegangers – aardig blijft de website regelmatig te bezoeken.