Oecumenische Bezinning gaat duurzaam verder

De reeks Oecumenische Bezinning biedt specials aan rond specifieke thema’s op het gebied van oecumene, geloof en samenleving. Deze specials verschijnen onregelmatig.

Voortaan ontvangen alle lezers Oecumenische Bezinning als digitale uitgave. Wie toch graag een gedrukt exemplaar ontvangt, kan dat eenvoudig bestellen in onze webshop.

Zo realiseren we verschillende voordelen:

• Besparing van grondstoffen en transport
  • ook geschikt voor e-reader, smartphone, computer en tablet
  • klikbare links naar referenties en bronnen
  • interactieve navigatie door de inhoud van de uitgave
  • betere toegankelijkheid voor lezers met visuele beperking
  • mogelijkheid voor auteurs om ook audio- en video-content te delen.

Oecumenische Bezinning #69

De eerste editie van Oecumenische Bezinning in dit vernieuwde jasje biedt u een overzicht van
35 jaar oecumenische inzet op het gebied van ‘Kerk en Milieu’. Ook de thema’s duurzaamheid, schepping en klimaat komen daarin terug. Het overzicht is samengesteld en van een terugblik voorzien door Kees Tinga.

• Lees het bijzondere overzicht van 35 jaar oecumenische inzet rond milieu, duurzaamheid, schepping en klimaat
• beluister het interview met onderzoeker en samensteller Kees Tinga.

Inclusief
• Rijke literatuurlijst met Nederlandse auteurs op het gebied van theologie en ecologie
• gebeden rond het thema.

Ontvang Oecumenische Bezinning direct per mail

Met uw aanmelding ontvangt u Oecumenische Bezinning voortaan digitaal. Ook ontvangt u maandelijks de Nieuwsbrief van de Raad van Kerken. Uitschrijven is op elk moment mogelijk.