Nieuwe secretaresse
voor de Raad

Per februari begint Marjolein Draijer als secretaresse op het bureau van de Raad. Zij zet de secretariële werkzaamheden van Beppie van Laar voort, zodra Beppie (1 maart) met pensioen gaat.

‘Al ruim 30 jaar ben ik secretaresse en in die tijd heb ik bij organisaties van verschillende aard gewerkt, zowel commercieel als non-profit. De laatste 16 jaar was ik teamassistent van het pastoraal team van de RK parochie in Amersfoort’, aldus Marjolein.

Marjolein is werkzaam op maandag, woensdag en donderdag. Op deze dagen is zij doorgaans telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 16.30u. Voor haar werkzaamheden blijft Marjolein gebruik maken van het bekende mailadres rvk@raadvankerken.nl.

Marjolein ziet uit naar de samenwerkingen in en rond de Raad: ‘Ik heb veel zin om in mijn nieuwe werkomgeving bij de Raad te beginnen!’

Op maandag, woensdag en donderdag werkt Marjolein op het bureau van de Raad.