Kerkennacht: Meedoen?

Vindt u het leuk om mee te doen met de kerkendag? Dat kan. We hopen dat kerken in zoveel mogelijk plaatsen de deuren openzetten. Bespreek uw ideeën met mensen in uw eigen woonplaats. Vraag kerkenraden, parochiebesturen, raden van kerken om de deuren open te zetten in het weekend van 21 tot 23 juni 2019. Dat kan op vrijdagavond, op zaterdagavond, op zondagavond; of op één van die avonden. U kunt mensen uitnodigen om het gebouw te bekijken. U kunt ook overwegen enkele programma-onderdelen aan te bieden. Iedere kerk is daarin zelf regisseur.

We zouden het wel leuk vinden om als landelijke coördinatie te weten dat u meedoet. Stuurt u even een mailtje naar rvk@raadvankerken.nl? Dan kunt u tegelijk aangeven dat u graag op een mailinglijst wordt geplaatst, zodat u geïnformeerd wordt over nieuwe ontwikkelingen rond de kerkennacht.