Week van Gebed voor de Eenheid van de Christenen 2007

posters uitverkocht!!

18 – 25 januari 2007

Thema: Zelfs doven laat hij horen en stommen laat hij spreken (Marcus 7:37)

Inhoud:

Brochures verkrijgbaar via e-mail lwillemse@raadvankerken.nl
prijs per exemplaar 0,70 euro, poster 1,10 euro,
kaart 0,15 euro (excl.porto)

Bij bestelling van 5 boekjes of meer: 1 poster gratis;
bij bestellingen van 50 ex. of meer: brochure 0,65 euro,

Achterzijde kaart (jpg bestand)

Bekijk de poster (pdf-bestand)

Week van Gebed van de Evangelische Alliantie
De Week van Gebed van de Evangelische Alliantie die wordt gehouden van 7 – 13 januari 2007, heeft als thema ‘De Koning komt!’ Hiermee geeft zij gehoor aan de oproep van Jezus Christus in het Marcus-evangelie: ‘De tijd is aangebroken, het koninkrijk van God is nabij: kom tot inkeer en hecht geloof aan dit goede nieuws.’
De Evangelische Alliantie ondersteunt kerken, jeugdgroepen en scholen met gebedsmaterialen die een handvat vormen om in deze week persoonlijk, in het gezin of als groep in overdenking en gebed met het thema aan de slag te gaan. Het thema wordt voor zowel volwassenen, kinderen als jongeren uitgewerkt in aparte gebedsfolders. Naast gebedsfolders en ander ondersteunend materiaal zoals een kinderwerkpakket is er ook een handleiding beschikbaar. Hierin is onder meer een opzet voor een themadienst op de startzondag opgenomen.

Meer informatie is te vinden op de website van de Evangelische Alliantie: www.weekvangebed.nl
Bestellen via: weekvangebed@ea.nl