Jubileumkrant is uit!

Deze week is de krant “Oecumene Nu” verschenen, ter gelegenheid van het veertig jubileum van de Raad van Kerken in Nederland. Raden van kerken, gemeenten en parochies krijgen de komende weken een exemplaar van de krant toegestuurd. De krant bevat onder meer het programma voor 21 juni – de dag waarop de Raad veertig jaar bestaat, en de regionale evenementen in de week daarvoor.
Het is mogelijk extra exemplaren van de krant bij te bestellen. Geeft u het aantal gewenste exemplaren en het afleveradres dan door aan het kantoor van de Raad: rvk@raadvankerken.nl. De krant is in principe gratis. Wel vragen we u bij extra bestellingen een vrijwillige bijdrage in de verzendkosten. Wilt u de krant eerst zien? Bekijk dan de PDF van de krant: bekijk de krant.