Save the date: Inspiratiedag ‘Love the stranger’

Op zaterdag 4 november 2023 organiseert de Werkgroep Vluchtelingen van de Raad van Kerken in Nederland weer een Inspiratiedag voor iedereen die vluchtelingen en migranten een warm hart toedraagt.

Rond het thema ‘Love the stranger’ vertellen vluchtelingen over eigen ervaringen, worden verschillende actieve opvanglocaties in Utrecht bezocht en deelt hoogleraar Diaconaat Thijs Tromp zijn inzichten. Wethouder Rachel Streefland laat deelnemers aan de dag kennismaken met de praktijk van vluchtelingenopvang in Utrecht. Gedurende deze Inspiratiedag is er alle ruimte voor uitwisseling met de sprekers en andere deelnemers. De dag wordt afgesloten met een hartverwarmende viering en een drankje.

Locatie: De Dominicuskerk aan de Palestrinastraat 1, Utrecht (10.00 – 16.00 uur). Alle belangstellenden zijn van harte welkom! Meer informatie volgt binnenkort.
De Werkgroep Vluchtelingen van de Raad van Kerken in Nederland is voor vragen of suggesties het beste bereikbaar per e-mail.

Foto: Jonathan Ramalho | Unsplash