Materiaal bestellen Week van gebed 2022

Kerken en werkgroepen kunnen beginnen met het voorbereiden van de lokale gebedsweek. Voor de liturgische commissies van lokale raden van kerken, gemeenten en parochies is het voorbereidingsboekje beschikbaar voor viering en gebed. Daarmee wordt hulp geboden bij het samenstellen en vormgeven van de viering op de eenheidszondag. In het voorbereidingsboekje vindt u een orde van dienst en het materiaal voor de acht dagen van gebed en bezinning.

Webshop

Naast het voorbereidingsboekje voor viering en gebed is er ook een gebedsboekje met alleen de acht dagen, posters in de formaten A2, A3 en A4 en gebedskaartjes. Kijk in onze webshop om te bestellen. Bij € 25,00 en meer vult u een kortingscode (MKQV7DRY) in (de code staat ook in de winkelmand) en betaalt u geen verzendkosten. Het kindermateriaal is eind september beschikbaar.

Meer materiaal en informatie

De Raad van Kerken in Nederland en MissieNederland hebben een gezamenlijke website www.weekvangebed.nl voor het materiaal, maar ook voor nieuwsberichten en artikelen, het aanmelden van gebedsbijeenkomsten en meer.