Webinar ‘Alle kerkvergroeners verzamelen… !’

• Datum:

Voel je dat het moeilijk is om mensen in beweging te krijgen rondom duurzaamheid? Heb je wel enthousiaste mede-kerkvergroeners gevonden, maar weet je niet hoe nu verder? Wil je meer handvatten krijgen om verandering aan te jagen? Volg dan dit webinar.

De webinar heeft het thema ‘Alle kerkvergroeners verzamelen…!’ en wordt gegeven door Sandra Ball en Job van den Assem. Zij zijn trainer en coach bij het Lowlander-project. Je leert over de principes van bewegingsopbouw (samen een beweging creëren) en je krijgt concrete tips en tools om hier zelf mee aan de slag te gaan in jouw kerk of geloofgemeenschap.

De webinar heeft een plenair gedeelte, vervolgens gaan we in break-out rooms in gesprek in kleine groepen, daarna sluiten we plenair weer af. De webinar wordt opgenomen zodat jij en anderen die later nog eens terug kunnen kijken (het interactieve deel wordt niet opgenomen).

Zoomlink
Enkele dagen voor 21 november ontvang je, na inschrijving, nog een mailtje met de zoomlink naar het webinar.