Wake voor vluchtelingen

• Locatie: Buurt-en-kerkhuis Bethel
  • Adres: Thomas Schwenckestraat 28/30, Den Haag
  • Organisatie: Stek Den Haag

In navolging van het Kerkasiel in 2018, organiseert Stek, uitvoeringsorganisatie van de protestantse diaconie van Den Haag, ook dit jaar weer een Wake voor Vluchtelingen rond Wereldvluchtelingendag. Op vrijdag 21 juni is iedereen hiervoor van harte welkom in Buurt-en-kerkhuis Bethel!

De wereld staat in brand en er zijn meer mensen op de vlucht dan ooit. Te midden van statistieken, meningen en frames biedt de wake ruimte voor ontmoeting, verstilling en gebed. Uit verzet, omdat we niet mogen vergeten dat het altijd om mensen gaat.

Programma 21 juni
16.30-18.15      School van Barmhartigheid
een beproefd project van Stek waarin u in gesprek kunt gaan met mensen zonder papieren met een vluchtverhaal
18.15-19.15      Aan tafel voor een maaltijd van het Wereldhuis
een project van Stek voor mensen zonder papieren in Den Haag
19.45-20.30      Viering met muziek en meditatie

Wilt u van dit programma de School van Barmhartigheid én de maaltijd meemaken, dan kunt u zich aanmelden via info@wakevoorvluchtelingen.nl Er is plaats voor maximaal 60 personen. Aanmelden voor de viering is niet nodig.

Houd voor meer informatie de website in de gaten.