Raad van Kerken - Nieuwsbrief

Raad van Kerken

Nieuw: Spandoeken voor de Week van gebed

MissieNederland WvG Spandoek Draft2.indd
Binnenkort komen er spandoeken beschikbaar met de tekst 'Bid mee tijdens de Week van gebed voor eenheid'. Hiermee kunt u in uw eigen plaats bekendheid geven aan de Week van gebed. De spandoeken zijn 70 x 300 cm en hebben zeilringen in de hoeken voor een makkelijke bevestiging. Ze zijn bovendien wasbaar. Er is geen jaartal vermeld, dus ook volgend jaar is het spandoek weer te gebruiken.

Naar verwachting worden de bestelde spandoeken uiterlijk in de eerste week van januari verzonden. Bestellen kan in onze webshop.

Adam Niescioruk Z9arfr0f248 Unsplash
Onlangs kwamen ruim zeventig leden van werkgroepen uit het hele land bij elkaar voor inspiratie rondom de Week van gebed in coronatijd. Het materiaal van deze bijeenkomst is nu beschikbaar.

Bekijk de video’s; vind informatie over het organiseren van een 24-7 gebedsruimte;
download de PowerPoint-presentatie over de oecumenische viering; meld je aan voor een vervolgwebinar van 24-7 Prayer NL op 7 januari; klik door naar meer tips voor de komende gebedsweek.

Naar de informatie

Tienermateriaal beschikbaar

Bid Mee Met Tieners Week Van Gebed 2021
Ook tieners kunnen meedoen aan de Week van gebed. Zij ontdekken vanuit Johannes 15 meer over verbondenheid met Jezus en de vrucht die dat oplevert. CGJO, Jeugd met een Opdracht, Jong Protestant, NGK Jeugdwerk Steunpunt en Youth for Christ ontwikkelden samen materiaal voor een tieneravond.

Naast de tieneravond worden tieners ook online betrokken. EO BEAM, Huis van Belle en Stronglife activeren tieners dagelijks via sociale media om te bidden óf zich te verdiepen in gebed.

Naar de tienerpagina
facebook twitter