Raad van Kerken - Nieuwsbrief

Raad van Kerken

Week van Gebed 2021 en corona: videobijeenkomst

WVGsitelogokleur
Graag stellen wij u op de hoogte van de mogelijkheid deel te nemen aan een videobijeenkomst ‘Hoe organiseer je in coronatijd de Week van gebed voor eenheid?’

Vrijwel zeker zullen de coronamaatregelen ook tijdens de Week van gebed voor eenheid in januari 2021 nog beperkingen met zich meebrengen. Wat heeft dit voor invloed op de organisatie van de jaarlijkse gebedsweek? Hoe kun je hier als werkgroep mee omgaan?

Tijdens een online bijeenkomst op donderdag 19 november brengen we werkgroepen online bij elkaar om ideeën te delen. Tijdens een plenaire sessie vertelt Edwin Hamelink van 24-7 Prayer over de oplossing die de 24-7 gebedsweek biedt en de mogelijkheden voor online gebed. Christien Crouwel en Geert van Dartel delen vanuit de Raad van Kerken enkele tips voor de oecumenische viering. Wil je hierbij zijn?

Meld je dan aan en ontvang automatisch de Zoom-link.

Waar te vinden

Prayer For Peace On 70th Anniversary Of Hiroshima Bombing
In de webshop op de website van de Raad zijn materialen beschikbaar: webshop

De webpagina van de Raad vindt u bij publicaties onder vieringen. Er is ook een aparte website van de Raad èn MissieNederland: www.weekvangebed.nl

Kinderwerkpakket

Kinderwerkpakket Week Van Gebed 2021 11
Uitgebreid pakket om kinderen (op de basisschool of in de kindernevendienst, indien mogelijk) te betrekken bij de Week van gebed. Veel suggesties en mogelijkheden om zelf een programma samen te stellen.

Kinderwerkpakket downloaden
facebook twitter